Tuesday, January 19, 2010

meh sesama fikir2kan...

saya menerima emel ini dari sahabat saya, ustaz rusli hassan. kata org gambar mampu menandingi beribu-ribu bahasa. saya yakin ramai di kalangan kengkawan telah menerima emel yang menyertakan gambar ini tetapi saya rasa terpanggil utk turut sama berkongsinya bersama kengkawan kat blog pulak. agak2nye apa akan terjadi jika suatu hari nanti anak2 kita sentiasa melihat atau mendengar perkataan sebegini dalam kehidupan seharian mereka? cuba fikir betul2, apa tujuan 'mereka' mahukan hak untuk menggunakan kalimah ALLAH ini & apa kesan jangka panjangnya nya kpd generasi kita? jgn lupa, d malaysia sendiri sudah ada bangunan2 sebegini yg menggunakan kalimah ALLAH. atas rasa tanggungjawab, saya masukkan entry ini ke dalam kedua2 blog saya. walau bagaimana pun, saya sertakn link berikut utk menyokong kematangan bfikir secara yg analytical. sila klik sini. TQ



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home